piątek, 18 maja 2012

Zapowiedź :Kuchenne triki !

Witam Was!



Ostatnio segregując przyprawy wpadłam na pomysł  ,że zacznę się z Wami dzielić moimi kuchennymi sztuczkami .
Na pewno większość z nich sami stosujecie w domu ale jeżeli uda mi się Was czymś zaskoczyć ,to mam nadzieję , że będą to przydatne dla Was triki .
Materiały dotyczące utrzymania domu , będę zamieszczać w   kategorii  Housekeeping 
Już wiem ,że  na pewno będzie kilka postów w tym temacie ! ;) 


 Jestem bardzo oldschoolowa - uwielbiam to !  

Zapraszam! 

2 komentarze:

  1. Witam Panno Pin Up Mary :)
    Z niecierpliwością czekam na Twoje Triki ! zafascynowałaś mnie tą nowinką i sama myślę o czymś takim na swoim blogu, gdyż mój realny kajecik powoli się kończy :) każdy ma swoje sekrety kulinarne hihi ale nie każdy chce się nimi dzielić, a szkoda ;p
    pozwodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie na moim blogu! Widzę , u Panny Furii szykuje się całkiem nowy blog! Życzę powodzenia ! Będę zaglądać ;) ! Pozdrawiam!

      Usuń

Wydrukuj ten przepis