poniedziałek, 14 stycznia 2013

Inspiracje !

Witajcie !

Wszystko to co mnie inspiruje , sprawa , że się uśmiecham i idę wciąż do przodu .To co sprawia , że mam ochotę wymyślać nowe rzeczy ,tworzyć w kuchni, na papierze i przeżywać nowe przygody .
Inspiracje
Szukam ich wszędzie, w przyrodzie, w książkach,  w muzyce , w sieci, w ludziach.

Poznajcie zbiór moich ulubionych kuchennych  - niekuchennych inspiracji w foto-relacji .


Czekolada! Zawsze inspiruje i nigdy nie mam jej dość 




 Natura


 Drobne przyjemności


Góry, zawsze ukochane góry !



Nowe przypadkowe przepisy







 Moje marzenia


Zwierzęta zawsze...



Aretha Franklin niezmiennie...



L.Armstrong do końca mich dni!



Frank Sinatra był obecny podczas tworzenia większości moich szalonych przepisów i wariacji .


Mogłabym tu wrzucić milion zdjęć i tak za  mało zawsze będzie.
Pozytywnego dnia kochani!

Maria

7 komentarzy:

  1. to pierwsze zdjęcie... czyżby to te przepyszne gwiazdki Milky Way?<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Dam się pokroić za te gwiazdki , których już niestety nie ma w obiegu w Polsce ;(

      Usuń
  2. Obrazek z owockami cudny. I ten o śniadaniu, obiedzie i kolacji też wspaniały.
    Inspiracje są wszędzie - trzeba tylko umieć je dojrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marylin faktycznie była piękna...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko wszystko cudne! A tak tęsknie za tymi gwiazdkami :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ gwiazdki są! jako miłośniczka wszelkich czekoladowych pyszności ze wszystkich sił starałam się znaleźć smaki mojego dzieciństwa i..odkryłam,że gwiazdki można dostać w Tesco!! wczoraj skończyłam jedną paczkę, a jutro wybieram się po następną!;)

    PS Baaardzo podoba mi się Twój Blog, będę tutaj często zaglądać i czerpać inspirację do moich kulinarnych przygód!:)

    Pozdrawiam ciepło-Paula

    OdpowiedzUsuń

Wydrukuj ten przepis